en bra onsdag! och ännu en nyttig dag;)

nu är det så att jag snart ska dra mig upp till ica
och handla chips och dippa! (på en onsdag :D(Y))
sen ska jag råplugga ända tills jag ska sova!!
förutom när jag ska ut och springe hehe.

Slutade en halvtimme tidigiare från tyskan idag,
vilket betydde att jag hann med tåget! kom altså
hem en timme tidigare än vad jag egentligen skulle
och det betyder en timmes extra plugg, toppen;)

en annan sak som är bra att det blev lussebulle och
varm choklad på pressbyrån innan skolan idag!
Lovisas förtjänst :D brände tungan gjorde man ju
också, och antar att det var två andra som okcså gjorde
det, mohaha.

Nä NU ska jag till ica, HEJSVEJS!

Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0