härlig snö dag :) 7 januari 2009

hej idag är jag glad puss!
har varit ute och sprungit idag, först i morse sprang jag 3,13 km, heleneborgsrundan :p:p
sen nu ikväll var jag ute och sprang igen, sprang då 8,5 km :)
riktigt härligt väder nu ikväll, fast jag längtar ju dock till våren och sommaren som fan :)!
käns verkligen som att jag kommer klara mitt nyårslöfte detta året, wiwiwi :D eller ja det kommer jag;)

 

imorgon är det skola, längtar ju direkt inte hah!:p men känner heller inte så åhh inte skola nu, bryr mig inte, men en sak är säket, att jag ska skärpa mig som fan denna teminen :) ska vara lite studig ;D;D och snart ska vi göra våra gymnasieval :( redan liksoM! vet inte var jag vill gå! men det lutar åt olympias sos linje, eller olympia samhälle inriktat med läs/skriv eller vad det var:P eller johannes hedberg. aja får se vad det blir :)


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0