2 januari 2009!! sammanfattning av 2008:)

2009!

du,. jag skulle inte bangat
nyårsafton tillbringade man hemma hos kornelius, 20 stycken var vi där. vissa gick ju tidigare än andra, men trevligt var det! :D
2008 har varit ett bra år tycker jag:) man invigde ju året i torp hos alanko med några:) trevligt var det. hela jannuari rullade på, var med vänner och så. tillbringade nog rätt mycket tid med lovisa och kornelius, och en del med anna också! kortlan hade man ju med lovisa hahah. och ja justdet, i januari fick jag även lära mig vad vicks är.... februari såg nog okcså lika dan ut, mars okcså. man var väll några gånger med anna adam och bo också då och då haha. aja iaf i början av året var det en jävlamassa filmkvällar med dom bästa! och såg bio gjorde vi rätt många gånger okcså :p och jägers var man på någon gång okcså med jenny cherie och frida. :) haha och när jag kommer och tänka på i början av detta året var det desto fler peroner som tyckte bättre om mig än vad det är nu. men det är rätt lätt och dra slutsatser om personer man inte känner. men erica, vad hände den fjärde april egentligen?!?! och den 11 april? eller ja, vad hände alla helger fram till sommarlovet? ajajajaj, behöver inte nämna det ens. men visst, vem har inte skämt ut sig någon gång? detta året har jag blivit bra vän med josse:) har rätt många festminnen med hon haha :) och spenderade mycket tid med henne på sommarlovet okcså. har aldirgaldirg någonsin cyklat så mycket som jag gjort denna sommarn! herregud altså. och julia har man okcså blivit bra vän med detta året. jo visst har jag känt dom innan, men intelika bra. :) och valborg detta året var roligt tycker jag! men jag ska verkligen ine gå in på några närmre detaljer.  dagarna efter valborg var roliga okcså, tältade gjorde man några dagar irad. bar tält fram och tillbaka i hela svalöv. ajaj! måste lägga till att april och maj var det underbart väder! men sommarens väder var ingen höjdare! konfirmerade sig gjorde man detta året okcså höhö. tagit död på ingela har man ju i stort sätt gjort hah. okcså köpte vi hund detta året igen. och sålde den gjorde vi okcås :( kasst! och jag vet hur mycket skit som snackats om mig detta året, i början av året. eller ja vid våren/sommaren. ajaj, kasst! men jag vet nu också hur mycket skitsnacks som sprids på en sekund! dra slutsaker om saker man inte har en anign om vet jag också att folk kan göra, även jag. och det finns en person som jag verklgein tyckt olika saker om detta året. helsjukt, men jag vet vilken fet idiot du är, och hur mycket skit du snackar och hur mycket du ljuger. fattar inte hur folk tänker. fattar inte hur jag själv tänkte! sommarlovet inledde man fint med josse på nån fest:) sommarlovet fortsatte fint, med kompisar och så :D någon kväll hos jenny , var med julia nån gång, med josse någon gång, lovisa och anna någon gång osv. sen var det midsommar och den tillbringade man hos kornelius med en jävla massa. roligt det med. men inga närmre detaljer där heller. sen dagen efter midsommar var det fest hos niclas, ajajaj. inge kommentarer. på sommarlovet insedde jag att jag varit fett idiotiskt, jag och josse gjorde en deal som man inte höll allt för länge. men jag har lärt mig rätt mycket av mina misstag, eller inte rätt mycket. väldigt mycket! i slutet av juni var det örebro cupen, rolgit var det:) och i början av juli var det någon rolig tjejkväll hos johanna :D varm var det då också! röstånga badet blev det några gånger okcså, och sedan var de landskrona karnelvalen som varti väldigt rolgit. udnrar hur mnga gånger jag åkte den dära snurrkarusellen som alla åkte hahah? och i juli blev jag tsm med filip  okcså, som tog slut 2 månader senare. slutade på fotbollen har jag gjort, och började med innebandyn i somras. men slutade dock med innebandyn okcså för typ en måand sen eller något. malmöfestivalen var det också i somras, och där var man faksit med linena louise eleonor clara lousieo ch felicia och anna. trevligt:) någon innebandy cup var det i helsingborg i början av september, trevligt. har blviit kompis med asse detta året okcså heheh :D csnörden nummer ett som tror att jag är nörd men det är jag dock inte...  och föresten efter sommarlovet var jag med anna en hel del , eller snarere mer en en hel del :D dahh hon är bäst:) på  haloween var det fest hos evelina :) sen blev man tsm med bästa filip liljekvist sista november! sen kom december och det blev att va med vänner och så, lussevakan tillbringade man i en biosalong i helsignborg med nahtlaie anna lovisa och louise :D<3 julafton var man hos mark med mormoroch familjen, och nyår var man hos kornelius som sagt, rolig kväll och natt:) TACK ALLA SOM GJORT 2008 TILL ETT BRA ÅR:)





Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0