miss you

Dagen började med att man missade bussen, sprang som en dåre
för att hinna den, och när jag kommer till netto börjar bussen köra,
så då springer man vidare till brandstationen allt vad man kunde för
att hinna med bussen, men nej inte hann man med den. Gick hem igen
och väntade på nästa buss, kom ändå bara en kvart för sent till matten,
men ändå. Fick reda på våra matteprov idag, gick rätt bra.

Och nu sista lektionen skulle vi ha tyska, men jag orkade inte med den,
så tog bussen hem vid 3 iställe för 5. och så får man reda på att läraren ändå
varit sjuk, och precis likadant var det förra onsdagen! vilken tuuur jag har :D

Idag snöar det för fullt ute, tråkigt att det bara blir slask när det kommer till
marken. aja, idag ska jag nog ut och springa en runda, och så blir det väll att
kolla film med mamma och pappa ikväll. Nä nu ska jag slita mig ifrån datan
och göra chokladbollar som jag ska ha med på fredag till skolan

I den frusna natten ser jag tillbaks
Minnen som väcker känslor ingen rår på
Vackra rim som färgar lågorna blå
En liten varm hand som säger mig
Det är dags att gå

Kommentarer
Postat av: ....

galet snygg du är.

2009-12-17 @ 14:11:16
Postat av: erica

vem?

2009-12-17 @ 17:10:03
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0