it's time to leave this year behind us

2010, ett nytt år med nya möjligheter, nya möjligheter att göra ett år bra,
och inte göra samma misstag som man gjort detta året, 2009. För det är precis så
det känns just nu, som det har varit ett år fyllt med misstag.

När jag kollar tillbaka på detta året så känns det som det mesta gått fel, enda från
januari till december har det hänt saker. Saker som jag ångrat starkt.
December har dock varit den månaden som jag inte gjort något större fel i, men
endå har det varit många stunder där jag varit ledsen för saker som gått helt fel
detta året.

antingen saker som jag varit osäker på
och inte vetat hur jag skulle ha hanterat situationen, stunder där jag tagit för snabba
beslut som har blivit helt fel, och saker som jag inte ens kan förklara varför jag gjort så.
Stunder där jag strävat efter för mycket när jag egentligen redan haft allt och stunder
där jag varit en idiot. - utan anledning. Finns misstag som jag gjort detta året som jag
verkligen inte kan förklara varför jag gjort på det viset, och som sedan självklart har
ångrat. Men allt har sina konsekvenser.
Allt blir vad man gör det till.

3 saker som jag ångrar starkt detta året, 3 saker som aldrig ska hända igen.

som aldrig kommer hända igen.

Men 2009 har inte bara varit ett dåligt år, jag ska inte glömma de bra stunderna
med detta året.. Tack till mina fina vänner som gör dagarna med er underbart bra.
Vissa vänner är värda mer än guld(L)

jag har lärt mig mycket från detta året, saker som jag ska ta med mig till 2010.

Det är mindre än en vecka kvar av detta året, denna sista veckan ska bli bra.
OCH SEN SKA JAG INLEDA ETT NYTT ÅR SOM ALDRIG FÖRR!!!

2009
2010!
- det blir vad man gör det till

Vad jag egentligen ville säga var..
HAPPY NEW YEAR


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0