<3

dagen & gårdagen har jag spenderat med lovisa, kornelius
och mathilda. Igår åkte jag och lovisa bussen till väla, tar
ju en evighet att åka dit med buss.. men till slut kom vi fram hehe.


Lovisa är seg på att hadla julklappar och jag blev väldigt varm!
efter många timmar på väla så åkte vi ääntligen hem. hah nej men
det var trevligt:) När vi kom till svalöv gick jag lovisa kornelius och
mathilda till ica och handlade frukt, mango, annanas, persika, vindruvor
och kiwi och gjorde en fruktsallad, gott.

Vissa tycker ju det är roligt att leka med frukten..!!



Sen spelade vi spel, alias och något annat, och klart som tusan vinner
man ju heeeeela tiden, är man bäst så är man :D Vi alla sov på Mathildas
rum, somnade runt halv 3 tiden






Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0