olympia eller justus

Första skoldagen idag, på olympia. OSP1c. Kände inte någon i min klass, men
man lärde ju känna vissa lite grann :) Dagen började med att bussen var
försenad tio-femton minuter, så vi som skulle till helsingborg missade
bussen!! Men som tur var så fick man skjuts till helsingborg av någon.
Så jag hann i tid, först var det upprop i auland, jag hade ju glömt kolla vilken
klass jag skulle gå i så visste inte när jag skulle gå när dom ropade upp
klasserna.. haha. Men det fixade sig till slut. Sedan pratade ens mentorer på
en massa. Och till slut var det lunch. Sen tillbaka till klassrummet igen, och då
fortsatte dom att prata på. Skulle sluta halv 3 egentligen, men fick sluta halv
2. Så tog halv 3 tåget hem. Satt och pratade med Tair och Kim. B på tåget hem,
om hur deras dag varit osv. Men för min del blir det faktist ingen olympiaskola för
mig, ska byta skola till justus. Till Julias klass faktist. :) SP09b. Eller
tror och hoppas på det! Kommer nog bli bra!:)


vs.


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0