helgen som gått!

fredags; Började med att man åkte till landskrona, skulle ju till skolan. Julia sa att det
gick en buss 10 över 9 men gjorde de det? NEJ! som tur var så kunde hennes
syster köra oss till landskrona. Mig, julia och linus!:) Nu har jag bytat klass,
tänk att jag linus och julia kommer ta studenten med varandra om typ 3 år haha :D

Efter skolan så åkte vi till danmark, jag julia anna patrik och linsu!, trevligt värre.
Åkte hem, och hade trevligt och roligt osv hehehe :)! Sen tog vi 20 i nio bussen till linus
tack för kvällen :) trevligt och träffa alla. vid halv 1 tror jag det var så åkte vi hem till anna,
jag patrik julia och dylan. var uppe till 5 tror jag, och vaknade halv nio typ . sjukt. på natten
kom även joshua erik och andras också till anna, och sov där.

Lördags; Jag anna och Julia stack till pizzerian för att handla frukost, pizza till frukost! haha.
Sen vidare ner till fotbollsplanen för att kolla fotboll, lagom roligt;) hem efter det och dusha
och så vidare. Sen kom max hit på kvällen. Och efter han gått så somnade jag på en gång!
sjukt trött, men kanske inte allt för konstigt!;)

Söndags; upp klockan 5 på morgonen, Skulle jobba 6. trodde jag.. men det visade sig att
jag skulle börja jobba 7! så jag gick hem och sov i 50 minuter till! men var inte piggare
när jag vaknade för det.. Efter jobb var jag död. Gick hem och sov typ, vaknade 7 igen. Och
nu är jag hyffsat pigg! hoppas jag kommer kunna somna ikväll!
Imorgon blir det skola.

Underbar helg(L)










Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0