2 veckor kvar, ah!

Torsdag idag, exakt 2 veckor kvar till skolan börjar!! inte redan..

Har inte hänt så mycket idag, var ju fint väder, ville
egentligen till stranden, men nej jag skulle ju jobba
idag.. Blir att jobba imorgon också, men dock inte på
bageriet, utan i helsingborg. Bättre! Men blir ju dock
inget badande imorgon heller imed jobb, men kanske
blir stranden på lördag istället? Får se :)
Nu ikväll blir det iallafall träning, 9 till 10.

Igår efter jag hade jobbat så åkte jag inlines till Johanna,
blev en badtur, dock liten kortare för henne, hon typ
doppa sig och gick upp lika snabbt igen.. hon tyckte det
var kallt! Men det var typ 30 grader i poolen.. haha!
också åt vi tacochips med tsatsikisås!


Bild på mig & Johanna,
dock sen förra sommaren
 men den får duga.


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0