30 oktober 2008

det är höstlov! :)
hej, skönt som fan med lite lov!:)
i fredags spelade jag match, sen på  kvällen , natten ellr vad mansk a kalla det för kom julia till mig, och sov här. På lördagen stack vi till evelina där en JÄVLA MASSA folk var :o rolig kväll tyckte jag men sen var det ju vissa saker som hände med vissa personer. typ att någon spyr ner hennes hus, någon krossar en fönstertuta :/ trist att sånt ska hända. polisen kom. ahja :/ men själv tyckte jag det var en trevlig kväll :} på söndagen vart det match igen, sen gjorde jag inget särksilt
och nu i måndags, tisdags och onsdags har jag varit i tyskland med familjen, piercade navlen i tisdags, satan vad ont det gjorde :( föresten, mamma följde med mig när jag gjorde och hon svimmade :O och nu får jag inte träna på 2 veckor bara för jag har piercat navlen :| ÅHHH. snacka oma tt vara fetto i 2 veckor nuva :( ska iaf ut och gå en låååångrunda idag! sen ska jag följa med anna till centersyd när hon piercar sin navel :) ihih. sen ikväll blir det nog att va med annA! :D
resten av lovet vet jag inte vad som händer, får väll se ;) kommer säkert dyka upp nått roligt :] men nu ska jag byta om sen ut och gå tror jag :) pusspuss!

Y

en till sak, det är halloweeeeeeeen imorgon! mohahah. man får väll se om man hittar på något busigt då :*
HAJ!


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0