14 juli 2008

har inte bloggat nu på några dagar, så kan skriva lite vad jag gjorde i fredags, lördags, söndags och idag såklart (:

fredags ; denna dag var det karneval i landskrona, åkte in med josse, träffade jenny, jessica, marcus och linus direkt när vi kom dit, skojskoj :) sen kom även anna och nathalie :D så skulle jenny och jessica äta, så när dom ätit springer dom därifrån, utan att ha betalt jaja :D haha helt sjuka :p sen träffade man en massa andra folk, alanko frida kim erica och johanna , och clara eleonor felicia och alex. :D och man träffade en massa andra okcås ju! :) killarna och så, också blev det också slagge :o helt sjukt, . jaja, men det var iaf en riktigt rolig kvälL! :) blev lite karusellåkning och så också :) sen vid ett tiden åkte jag hem (: tack alla för en supertrevlig dag <3

lördag: även denna dagen var vi på karnevalen, ja typ samma folk som i fredags, riktigt roligt denna dagen med. också såg man ju på ola som sjöng, bra :)åkte även hem vid 1 tiden. till josse, så jag sov där, alltid roligt! :) och föresten, denna dag åt man ju inte lite munkar heller, ahhaha ;d tjooooooockis :D

söndag: ställde klockan på typ på halv 12, fick gå upp då, göra vid mig och så. sen kom mamma och pappa och hämtade mig för vi skulle typ äta någonstans med pappas släkt, inte så jätteroligt kan jag påstå. rättare sagt tråkigt. menmen, allt kan inte vara roligt (: sen åkte vi hem, gjorde inget särskilt, en stund, men senare på dagen, ellr ja typ på kvällen var det innebandyträning (: fast det var ju utomhus, så vi sprang och gjorde lite andra jobbiga saker utomhus, men det kan vara roligt det med! :) efter innebandyträningen blev det hem och duscha och så, sen kom anna hit, vi var ute och gick en timme elelr så :) trevligt ;D <3 sen gick vi hem till mig, typ satt oss vid datan xD sen kollade vi på en helsjuk film, inte sådär jättebra, menmen (: bakade också , haha. kladdkaka;D gooooott. men så när vi skulle knäcka äggen så märkte vi att dom var kokta hahaha. och vi hade inga andra ägg, så vi fick cykla hem till anna mitt i natten för att hämta två ägg, haha :p sen cykla tillbaka och fortsätta på vår goda kaka ;) sen kollade vi färdigt på filmen, och ja lagom trötta var vi :OO

IDAG: mamma väckte mig typ vid 9 och frågade om jag ville följa med till malmö, & jag var typ död då :s men gick upp duschde gjorde vi mig och så, sen blev jag fakitst riktigt pigg haha :D men anna var desto tröttare, hon vaknade vid typ 10, ellr ja inte av sig självdå ju :p åt frukost, sen stack hon hem. och jag följde med till malmö, köpte två par jeans, sen lite småsaker typ örehänge, smink , och så :) annars har det inte hänt så mycket denna dag. brobeck fyller år idag, så grattis till henne :) ikväll har jag ingen aning om vad som händer, får se. kankse bara ta det lungt och så. kolla på en film eller något, är rätt så trött redan, så käns väll som jag kommer somna tidigt ändå :p imorgon är inte någon i min familj hemma sköööönt, dom ska till någon stuga i småland eller vad det var xdd fast dom ska bara sova där i en dag ;pp så man slipper inte dom så länge om man säger så -.- låter shysst haah ;d

bild på karusellen som man åkte mest under karnevalsdagarna, haha. och linus dåju :D:pppp


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0