19 juli 2008

jag har inte mått bättre på länge. sen den 15 juli har allt varit perfekt punkt slut :D

iaf imorgon ska jag till göteborg, (eller ja det blir ju idag..) och va där tills måndag ;p med familjen, kan väll va lite trevligt hah :) upp tidigt idag, och jag är inte det minsta trött nu, så jag antar att jag kommer vara megatrött om någon timme men jaja. får väll kolla på en film så jag somnar :D idag (eller ja igår) vaknade jag typ vid halv tolv och vid 12 tiden stack jag till lovisa och var där några timmar, alltid lika roligt :) kollade på en film, som jag kankse inte fattade så jättemycket av, för det var en sån komplicerad, med en massa ledtrådar och sånt skit, så fick fråga lovisa typ hela tiden, så jag fattade lite bättre åtminstånde, haha :D<3 men ska inte klaga, för jag fattade slutet och då blev den bättre! ;) sen på kvällen var jag med filip (: <3 jag tycker om dig, riktigt mycket.



Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0