9 juli 2008

idag har inte hänt så mycket, lovisa och
anna sov över hos mig från igår tills idag,
lagade tacos igår, mums. sen spelade
vi poker, och som vandligt äger jag ut
alla på allt, hahah :) kankse inte, men jaja.
spelade det fakitst första gången igår haha :*


senare idag är det innebandyträning, roligt :)
sen efter träningen händer nog inte så mycket,
får väll kolla en film, ace ventura (:


uppdatering ; 22.33
har varit hemma ett tag nu :) vi sprang hela träningen idag, eller ja förutom när vi gjorde sånna upphopp, situps, armhävningar, eller vad det heter, haha. har aldirg fattat vad det heter, men skitsamma :) rätt så härlig träning :)
imorgon blir det landskrona karnevalen med josse, sen får man se om man hittar någon annan där, gör vi säkert :)
blir även landskrona karnarvalen på fredag och lördags, altså alla dagar :D haha ;) trevlans :) plus att jag har har blivit vän med hampus idag haha (H) coolt :D och jag ska leka med han och veronika på torsdag :D också har jag faktist också blivit vän med jimmie idag, en till trevlig typ ahha :D men nu ska jag gå ner och hämta en glass, (tjockis :) ) sen sätta på fimen (ace ventura) som filip sa var så bra/rolig , så hoppas det ;) men det tror jag säkert :D så ha det bra, pusstja :*


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0