22 juli 2008

hej, vaknade typ vid 12 idag trro jag, åt och sånt sen var jag ute och sprang en runda. duschade och så sen stack jag till lovisa :D kollade på en helsjuk film, altså den var rolig. haha. kurre kom sen, typ mitt i filmen då, sen gick vi och handlade daim och nått annat, också stack vi hem till mig och gjorde någon efterätt haha ;) dom gick hem för ett tag sen, nu ikväll händer inte så mkt, kolla en film eller nått :D imorgon vet jag inte vad som händer förutom innebandyträning :) sen på torsdag fredag och lördag är det ju helsingborgsfestivalen :D blri säkert roligt :D  men måste ba ra säga att jag är grymmt rastlös just nu så sitter och skriver med typ alla på msn , hehehhe : D  okej inte alla, men några, som typ kim som har damp, hahah :D och tair som saknar sofie, hehe, och några till  , okej har fakitst sjukt tråkigt :D men bbestämde nyss att jag och kiiiiiiiiiiimpa ska till hbgfestivalen på fredag :D skoj. men nu pallar jag inte skriva mer för har inget och skriva ;) pusshaj


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0