11 juli 2008

klockan är halv elva och jag vaknade typ nyss, är faktist pigg trots att den är halv elva. :) la mig vid typ 2 igår fast egentligen hade jag tänkt lägga mig 12, för var trött då xD men nej så blev det ikke haha :) inte fint väder idag heller :/ imorse vaknade jag en gång för att det ragnade som fan, och nu är himlen typ helt grå :| tråkigt. ännu en dag i landskrona med "fint" väder? kanske inte, iallafall så ska jag och josse åka in till karnevalen vid typ halv sex/halv sju. trevligt värre : ) sen sover hon nog hos mig efteråt :) annars idag på dagen händer nog inte så mycket, ut pch springa en runda ( :) ) sen får jag väll ta och städa mitt rum ( :( ) som är mycket stökigt. skriver nog mer sen (:

på bild: josse igår på karnevalen, kräng? inte den bästa bilden, rätt så suddig men den får duga :D


Kommentarer

kommmentera inlägget här!:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0